Zaproszenie na "Noc pod gwiazdami" w Sędowie

Plakat informujący o wydazreniu "Nocka pod gwiazdami" w Sędowie

 

Zasady wydarzenia oraz regulamin  „Noc pod gwiazdami w Sędowie“

Świetlica Wiejska, Sędowo 12A, 88-306 Dąbrowa

 

§ 1. Postanowienia początkowe:

1. „Noc pod gwiazdami w Sędowie” jest wydarzeniem kulturalno-integracyjnym skierowanym do dzieci z Gminy Dąbrowa w wieku 10-17 lat.

2. Nocka w świetlicy ma realizować cele: kulturalne, wychowawcze, rekreacyjne, integracyjne.

3. „Noc pod gwiazdami w Sędowie” jest organizowana 15.08.2025-16.08.2025, w godz. od 18.00 do 8.00. za zgodą Pani Wójt Agnieszki Ziółkowskiej oraz sołtysa wsi Tomasza Chełminiak (organizatora), w uzgodnionym terminie.

4. Decyzję o organizacji „Nocy po gwiazdami w Sędowie” podejmuje sołtys świetlicy.

 

§ 2. Zasady:

1. Na terenie świetlicy, podczas „Nocy pod gwiazdami” równolegle z Regulaminem Świetlicy, obowiązują zasady kultury osobistej; wszyscy uczestnicy są zobowiązani do ich przestrzegania i podporządkowania się wyznaczonym opiekunom.

2. Obowiązuje bezwzględny zakaz przynoszenia i spożywania wszelkich używek.

3. W przypadku niestosowania się do poleceń opiekunów, nieprzestrzegania obowiązujących zasad przez uczestnika, opiekun zawiadamia telefonicznie rodziców (opiekunów prawnych), którzy są zobowiązani do natychmiastowego odbioru dziecka z świetlicy.

 

§ 3.Organizacja:

1. Uczestnikami „Nocki pod gwiazdami” są dzieci w wieku 10-17 lat z terenu gminy Dąbrowa, po wcześniejszym dostarczeniu  zgody na udział w wydarzeniu (przez rodzica lub opiekuna prawnego) (zał. 2).

2. Wszyscy uczestnicy zapewniają sobie we własnym zakresie:

a) śpiwór/koc

b) latarkę

c) poduszkę / jaśka

d) odzież na zmianę

e) przybory toaletowe (szczoteczka, pasta, mały ręcznik)

f) klapki lub kapcie

g) kurtka / płaszcz przeciwdeszczowy

h) opcjonalnie – gra planszowa, karty, twister itp.

3. Nie zabieramy:

a) elektroniki

b) jedzenia (słodyczy, chipsów itp.)

c) ostrych i niebezpiecznych przedmiotów

4. Organizatorzy zapewniają uczestnikom materac oraz dostęp do wyżywienia, gorących napojów (herbata), woda.

5. Każdy uczestnik wydarzenia powinien przybyć do świetlicy na wyznaczoną przez Organizatora godzinę.

6. Rodzice uczestników są zobowiązani do przyprowadzenia dzieci do świetlicy na wyznaczoną godzinę oraz zapewnić bezpieczny powrót dzieci do domu.

7. Uczestnik „Nocki pod gwiazdami” nie może samodzielnie opuszczać budynku świetlicy w czasie trwania wydarzenia.

8. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, uczestnik może opuścić świetlicę wcześniej niż o wyznaczonej godzinie zakończenia „Nocy pod gwiazdami” tylko i wyłącznie, gdy odbierze go rodzic lub prawny opiekun (potwierdzi odbiór dziecka pisemnie).

9. Podczas „Nocy pod gwiazdami” zabronione jest wprowadzanie na teren świetlicy osób z zewnątrz.

10. Poruszanie się uczestników  po świetlicy i terenu dostępnego wokół niej  może odbywać się tylko pod opieką opiekunów.

11. Za zniszczenie mienia świetlicy podczas „Nocy pod gwiazdami” odpowiadają finansowo rodzice/prawni opiekunowie sprawcy.

12. Pełną odpowiedzialność za cenne przedmioty wniesione przez uczestnika  na teren świetlicy podczas „Nocki pod gwiazdami” bierze uczestnik i jego rodzice/prawni opiekunowie. Świetlica nie ponosi odpowiedzialności za zniszczone lub zgubione rzeczy.

13. Każdy uczestnik „Nocki pod gwiazdami” zobowiązany jest do podpisania i przestrzegania niniejszego Regulaminu oraz respektowania go.

 

§ 4.Organizator:

1. Organizatorem „Nocki pod gwiazdami” jest Sołtys wraz z Radą Sołecką.

2. Organizator jest zobowiązany do:

1) przedstawienia organom nadrzędnym (Wójt Gminy Dąbrowa), dzieciom i rodzicom (opiekunom prawnym) programu „Nocki pod gwiazdami”, 

2) zadbania o uporządkowanie wykorzystywanych pomieszczeń

3) zapewnienia uczestnikom materacy

4) zapewnienia uczestnikom wyżywienia oraz gorących napojów (herbata)

5) zapewnienia uczestnikom dostępu do zaplecza sanitarnego (toalety i umywalki; bez możliwości kąpieli)

 

§ 5.Postanowienia końcowe:

1. Organizator ma prawo do uszczegółowienia regulaminu „Nocki pod gwiazdami”.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania „Nocki pod gwiazdami”.

 

REGULAMIN WYDARZENIA „NOC POD GWIAZDAMI W SĘDOWIE”

15–16 sierpnia 2025 r., Świetlica Wiejska w Sędowie

1. Organizatorzy wydarzenia: Sołtys oraz Rada Sołecka w Sędowie

2. Uczestnicy wydarzenia: Dzieci i młodzież w wieku 10–17 lat z terenu Gminy Dąbrowa, posiadające pisemną zgodę rodzica/opiekuna prawnego.

3. Miejsce wydarzenia: Świetlica Wiejska w Sędowie (Sędowo 12A, 88-306 Dąbrowa )oraz pobliski park.

15 sierpnia 2025 r. (od godz. 18:00) do 16 sierpnia 2025 r. (do godz. 8:00).

5. W programie:

- Kino plenerowe (nocny seans filmowy)
- Warsztaty kulinarne
- Gra terenowa w pobliskim parku
- Nocleg w świetlicy wiejskiej

- turniej – niespodzianka

6. Zasady uczestnictwa:

 - Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz poleceń organizatorów.
- Obowiązuje zakaz opuszczania terenu świetlicy i parku bez zgody opiekuna wydarzenia.
- Zabrania się spożywania napojów energetycznych oraz używek.
- W razie złamania regulaminu – rodzic/opiekun zostanie poinformowany i uczestnik może zostać odebrany wcześniej.
- Wydarzenie jest płatne – koszt uczestnictwa wynosi 20 zł od osoby (w cenie zawarte są: wyżywienie oraz koszty utrzymania świetlicy).

7. Opieka: Podczas wydarzenia dzieci znajdują się pod opieką dorosłych opiekunów, z których, zgodnie z obowiązującymi przepisami, co najmniej jeden posiada przygotowanie pedagogiczne.

8. Postanowienia końcowe:

- Uczestnicy przyjeżdżają na własny koszt.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy zagubione lub zniszczone.
- Udział w wydarzeniu jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

 

 

Do pobrania

Zobacz również: